din mun tätt imot min

hela året har jag väntat på juni, juli, agusti.

det är så mycket förväntansfulla saker som händer just nu. inte små saker utan riktigt stora saker.
jag är jävligt förväntansfull. samtidigt som jag är jävligt ledsen.
jag orkar igentligen inte mer. att vara ledsen. att tvingas gråta. det är inte bra. igentligen.
och i sommar ska jag o sparven till götet. det ska bli fruktansvärt nice. verkligen.
och jag saknar tiderna med henne. mest för att det nog är dom finaste stunderna i mitt liv.
just därför gör det förbannat ont att tvingas sakna dom. riktigt.

inatt tände du min kropp. extas. och du är lika snygg i randigt som vanligt.

image7

känn ingen sorg för mig göteborg!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0