Edelweiss

stan är full av tanter och tragik

ikväll. valborg. en jävla brasa och en massa skönt folk?
find your love osv. vem vet. igentligen tror jag inte på att man
hittar den rätta bara sådär. fast som sagt vem vet.
vi ska iaf hem till sofie, vi chicks. och ida är där också. skit bra.
länge sen jag träffade henne nu. och vi ska grilla mys osv. snapsbamse?
bamse bamse knullar skutt i baken osv.
det blir nog fan skit bra.
jag har tänkt vart du kommer vara ikväll. jag frågar inte..
på något sätt hoppas jag att du inte ska komma till samma ställe som mig.
förlåt för det. och för att du är den enda. just nu. eller föralltid.

Du säger att kärleken aldrig var till för dig
men hon du älskade en gång, hon kanske älskade dig med?
har du vin & sprit till ikväll så det räcker att få hela fjärden full av sorger
Allt är försent, försent för vin försent för kärlek ren som snö.
Inatt finns ingen väg tillbaks.
Och du undrar vem som kysser henne nu
Och du undrar vem, vem om inte du
O läpparna du kallar dina
det gör ont att veta men lika ont att undra

spelar det någon roll?
nej kanske inte.

louise & jessica. två år.
b2, ett år.
det väcker ju känslor iaf.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0