ta mig till kärlek

time pass by, and in the end i will forget you.
men tid är tid. tid är något som pågår längre än bara tid.
tid som gör förbannat ont. tid som man vill uppleva med sin stora kärlek.
vem är igentligen ens stora kärlek.
man kan nöja sig med bara en kärlek, men du är ett stort liv och jag nöjer
mig inte med en kärlek. du är min stora kärlek.  det är inte svårare än så.
jag älskar dig fast jag är jävligt rädd, rädd att det inte räcker till så älskar jag dig.
att vilja vara i varandras armar. det ska synas. ni sa att det syntes.
men vad syns nu? jag kommer aldrig mer se något.

What would you think of me now
So lucky, so strong, so proud?
Never said thank you for that
Now I'll never have a chance.


kan inte ni lämna mig ifred. lämna mig jävligt ensam. sådär ensam
att jag inte vet vad jag ska ta mig till, så ensam som jag brukade vara innan.
för jag tror att snart brinner ett hjärta för honom någon annanstans.


ta mig till kärlek, ta mig till din kärlek.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0