bus trip

det var trevligt med bio, fast början och slutet var väl inte jätte bra av resan?
eller vad tycker sofie? hursom helst så skulle jag få skuss av mammi till
rimbo till bussen vi skulle ta där ifrån, men det började med att jimmpa och
linus kom och skulle hämta tält o grejer som jag inte hade en aning om vart
dom stod, så vi hade tio minuter på oss o komma till rimbo vilket min mor grejade?
helt sjukt. när jag kom dit iaf så satte jag mig på 625 råkade ta fel, men eftersom
sofie ändå skulle gå på vid sig så gjorde ju det inget, jag konstaterade iaf säkert
tre gånger att ta inte 639, utan 625!! men såklart så tar hon fel buss. vi bestämer oss
för att gå av vid söderhall och ta en 676, och det visade sig att det inte gick någon
förns 20 över åtta och vi var där tio i sju, och bion började åtta och en massa.
sofie ringde lite desperat jocke, som påminde oss om att klockan bara va sju
och då gick det en buss, vi väntade där ett tag sen så kom vi till slut till täby.
Där gick vi på donken jag tog en kaffe cool fan va gott det är apråpå inget, och sofie
Ramlööööööööösa. Efter ett tag kom jocke och jocke haha. och vi ytippade in till
bion, vi tog stolen som va sönder fast vi itne fick. busar. sen så satt en brud hela bion
och kollade på oss, eller inte oss snarare på walle, eller jocke o sofie inte mig
míg såg hon inte synd nog. ritkgit irriterande och roligt. bion va ganska bra också och
walle va ganska blåst. När bion var slut kom vi inte ut från täby centrum en stund slog
tanken mig, YÄS inlåsta i ett köpcentrum. hell yeah. men turen hade man såklart inte.
sen åkte jocke o jocke hem på deras moppisar och jag o sofie promenerade till
roslagsnäsby till bussen som skulle GÅ VID KVART ÖVER ELVA, vi blev as kissnödiga
så vi fick sätta oss vid ett litet hemligt ställe hoho, när ett gäng kollar kom. - DOM ÄR
FULLA OCKSÅ. FUUUUUUUCK. våldtagna. nej. sen så fick jag typ migrän syndrom och
det var inte nice, och så visar det sig att min söta älskade sofie kollat fel så nästa buss
kommer inte förns vid kvart i ett.  som tur är fanns joooooooooohan våran räddare i nöden
som var påväg från stan med gillsan och hans tjej så vi fick åka med as shysst.
När vi kom av och jag o sofie gjort oss klara för sängen, hittade jag inte mittt armband och
så klart så hade jag tappat det i johans bild, suck. vilket ledde  till att jag skulle behöva
träfffa han o hämta det som jag lovat för hundra år sen. Jag o sofie sov som stockar as skönt.
när vi vaknade var det nog sommarens varmaste dag så sjukt nice, sofie skulle vara hundvakt
och jag till johan så jag tog skuss av susanne sofies mor till rimbo sen promenerade jag till
johan och nu är jag hemma och ska ta en as dusch och sen ut på sjön med johhny o pappi.


sofie är min raggarpulla alltså, så jävla het.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter för jävla besvärat ;D

2007-08-06 @ 23:52:05
URL: http://carolineilola.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0