byebye old times

welcome new times.
Idag väckte inez mig vid tio, det var rätt shysst att hon väntade tills dess iaf. sen så gjorde jag en massa saker med henne vi bakade kladdkaka osv. jag älskar att se henne växa upp, och jag älskar att se framtiden i hennes skimrande ögon och att se hur mycket hon vill. sånt där glädjer mig alltid så sjukt mycket och det gör min caroline också. vi tog en promenad till affären för ett tag sen o hyrde film och köpte chirre o dirre som vi ska mysa med ikväll. jag vill verkligen ha tillbaka alla dom där kvällarna o dagarna tillsammans med henne vilket vi måste fixa nu när vi kommer gå åt olika håll till hösten det känns så overkligt att panna o carro ska till norrtälje sam säkerhet och jag och sofie till sundbyberg frisör. det är så lite tid kvar dessutom, only a few days. och jag hade  tänkt så mycket på saker jag skulle gjort den här sommaren som inte blivit av pågrund av en massa saker nu på sista tiden pågrund av dig, pågrund av att jag inte kan göra nånting utan att tänka på dig. men jag har bestämt mig nu, bestämt mig för att göra så mycket mer sattsa så mycket mer för jag orkar inte se dig mer, och säg fan inte nej nu för jag vill inte höra. igentligen är det här är det sista jag vill, men samtidigt är det det enda jag vill. fan ta dig

THAT DONT KILL ME, IT ONLY MAKE ME STRONGER!

image426

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0