Do you walk the line?

i keep telling myself that i'm stronger without you



Nämn något som gjorde dig glad igår:  jag fick leka med joakim
Vad gjorde du kl 08 imorse? soooov.
Vad gjorde du för 15 min sedan? tvättade bort mitt smink
Det sista du sa högt? SVARA!!
Det senaste någon sa till dig: är det den här mobilen du ska ha?
Vad har du druckit idag? Apelsinjuice, vatten, loka.
Vad var det senaste du åt? tonfisk sallad.
Vad var det senaste du köpte? lite kläder.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? det är så mörkt så jag ser inte, men
nyss var det verkligen sommarkväll varmt. skit mys.
Godaste glassmaken? skulle va vanlij, men diggar inte glass så mycket.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej.
Sover du tungt? beror på.
Drömmer du mardrömmar? nej inte alls ofta.
Trivs du med ditt jobb? Jag jobbar inte.
Favoritklädsel? bara trosor o linne kan vara det skönaste
Favoritlåt just nu? sorry blame it on me
Vad ser du om du tittar till höger? min balklänning en tavla och en spegel
Vad gör dig glad just nu? tyvär ingenting
Vad ska du göra härnäst? några frågade om party men är för trött för det så blir slagg.
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? inte riktigt så bra som jag vill.
Favoritgodis? mjölkchoklad shises.
Kläder just nu? trosor, ett svart linne, ett gråttlinne.
Sommarplaner? sommaren är kort, det mesta har regnat bort.
Hur många kuddar sover du med? fyra
Spelar du något instrument? nej, men önskar så sjukt mycket  att jag kunde gura.
Morgon eller nattmänniska? nattmänniska.
Vad är viktigast för dig? my family & alla jag håller kär alltså.
Är du kittlig? Ja.
Snarkar du? nej.
Stjärntecken? Kräftan
Äckligaste insekten? Alla insekter är ju sjukt äckliga.
Stökigt eller välstädat? Välstädat.
Längtar du mest efter just nu? lägga huvudet mot hans mage, känns hans
fingertoppar i mitt hår. lyssna till hans hjärta, känna mig så jävla trygg och säker.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0