dont leave me

det gick ganska hyffsat med wakeboard idag facktiskt, fick lite beröm av johnny
Fast det var riktigt kallt i vattnet så det var inte precis skönt, när vi kom hem
så städade jag mitt rum, det behövdes garanterat, sen kom fia o johnny o finez
dom bokade hottel på Åland imorgon, dom ska dit med my familijo.
Nu ångrar jag nästan att jag skippade att följa med för det hade varit ganska skönt
o få komma bort lite, men får vara hemma istället, dont leave me. Men det var mitt
val så jag får skylla mig själv, hoppas iaf på att jag kan få lite sällskap, or die. nono
sen träffade jag caroline, ja herregud jag ville aldrig lämna hennes armar
jag saknar verkligen allt det där, bara dom där små mötena. ibland känns det lite
som en kärleksaffär, haha det som gör det hela så roligt. vi pratade iaf o men massa
saker om hur mycket vi måste göra nu sista tiden av lovet, eftersom sen splittras vi.
vi gick en liten promenad som alltid sen satte vi oss vid gungorna, som alltid.
efter ett tag ringde carolines mor o frågade om hon kunde hjälpa henne med lösnaglar
haha, så carro gick iaf hem o jag till mitt. Jag skulle igentligen följt med pappa o johhny
ut med båten med johan o jimmy, men jag fick lite andra planer o dom kunde ju såklart
inte vänta tio minuter, men jag fick i mig en fruktsallad istället så det gjorde inget.

Imorgon ska min dörr vara klar, så jag hoppas på att den sitter där den ska när jag
vaknar imorn, vilket jag inte tror eftersom min mor o far sticker vi typ åtta.
Men man kan alltid hoppas för känns ritkgit jobbigt utan den, jag känner mig inte säker.
riktigt jobbigt. Nu ska jag iaf se på so you think you can dance yäs riktigt nice.
sen ska jag ta mina tabletter och sen sova, great beeeeeeeeeeeeeeeeerra!


kom tätt intill det är okej.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0