Första Augusti.

Första Augusti.

idag har det stått i fyra tidningar som jag läst att SOMMARVÄRMEN KOMMER.
så jag hoppas verkligen på det nu. Jag har iaf varit i rimbo idag med min mor
hon skulle hämta sin pencelin och jag fick mina öltabletter tillslut.
5 tabletter 3 gånger om dagen, alltså det går inte det smakar sjukt äckligt. ursch.
och vadå öltabletter liksom, haha. Idag ska jag passa på o steka lite eftersom
vädret låter det ske, sen blir det nog ut med båten en sväng, WAAAAKEBOARD.
sen ikväll ska jag nog få träffa min sparv, ursch känns som flera månadet sen
sist. imorgon ska nog min familj till Åland, får se om jag har lusten att följa med.
Annars blir det ensamnatt för min del, ursch jag hatar sånt.
Nu har mamma precis gjort en smoothie så jag ska ner o glassa den. yäs.


fingertoppar som rör vid varan.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Aa jag ska berätta för dig kära vän. Egentligen kanske det inte skulle vara så kort OM MAN HADE RAKT HÅR. Men när mitt hår blir kort, kortare än vad jag brukar ha, så börjar det locka sig. Så då ser det jätte kort ut. Det är precis vid axlarna lite lite längre ner.Så jag har alltså stora krullgrejer på huvudet. Ser ut som en tant/11-åring. men det går att rädda med toffs som tur är.

2007-08-01 @ 14:22:58
URL: http://frokenandersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0