four hours

inatt blev det fyra timmars sömn, om ens det sen bar det av till JYSK för
tredje gången den här veckan helt sjukt iaf. nu ska jag snart o bada o steka
i Abrahamsby sen kommer det lite folk hit på kräftskiva men jag ska nog
träffa joakim istället, han frågade iaf mig så vi får se. det gungar fortfarande
helt sjukt. TACK pullan för en feting trevlig kväll.

Det är snart en vecka sen du ringde, så jag börjar nog förstå
Jag kan känna mig bekväm i dina ögon, när du ler
Men du kan säga nåt så beskt att allt blir kaos och uppochner
Jag tror inte du förstår allt som du säger om det vackra i misär
du har fått sol i dina ögon och har aldrig varit där
och jag har så svårt att veta om jag ens betyder nåt för dig

Jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik

Kommentarer
Postat av: S

Hejdå sötnos<3 somnade ju så fick inget riktigt hejdå :/

2007-08-11 @ 21:27:37
URL: http://frokenandersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0