Frisör.

Gårkvällen blev lugn hemma hos familjen karlsson. murrorna skulle ta ut min mor på äventyr
eftersom hon fyllt 40. så det var pappa kväll hos karlssons, plus jag,johan, david, jimmy, linus o jim.
vi käkade gott & spelade fotboll och såg på tv, och spelade gitarr, och spelade fotboll, och hoppade
studdsmatta, och plockade äpplen, och spelade fotboll haha. Alltid lika kultråkigt eftersom alla
är mycket bättre än mig haha. sen kom sarah dit också vid tolv typ, vi pratade frisör. skit skönt
för nu känns det lite lättare inför morgondagen bara idag kvar sen börjar det. herregud det är
nervöst nu. men jag ser fram imot det  så sjukt mycket så det ska bli riktigt nice.
tänk att jag ska bli en frisör, eller kanske inte bli det men iaf gå frisör linje & lära mig. shises.
Idag övningskörde jag dessutom för första gången, mamma sa att det gick skit bra så jag känner
mig både stolt & glad. och det var faktiskt riktigt roligt. Nu ska jag o pappa kolla på min mobil
dax o köpa nu för mitt abonnemang går ut om en vecka typ. herregud redan gått 18 månader sen
jag köpte den där mobilen som är sönder nu iofs men ändå. tiden går lite för fort.

sen ska jag göra en smoothie kolla på one tree hill i jimpas sackosäck bara vara helt jävla
ensam för det är de jag behöver som mest just nu. ensamhet. inga gulliga sms som ändå
får mig att känna mig dum på något sätt, fast det inte ens är i närheten av vad du gjort mot
mig. och att du frågade det du frågade igår, jag föstår inte hur du kunde. du måste va sjuk sjuk sjuk.
apråpå du måste va sjuk sjuk sjuk, för du kan inte se när löven faller ner hur ful jag e.
älskade håkan, min håkan. vi ses den åttonde då ska trosor slängas upp och jag ska vara lika
jävla uppsnärjad som man alltid är med dig i tankarna. i love it.  tråkigaste är att jag blev bjuden
på fest samma dag värdelöst, men håkan i wil never leave you behind. daaaaaamn.


sundbyberg(solna), st: Martins gymnasium, svettsarvägen 7, frisör,   3 ÅR

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0