Frp1b


Alright. första dagen med Frp1b. eller igentligen med Frp1a också. 32 blivande frisörer.
varav en kille. herregud för tjejer & herregud för våra lärare, dom är as sköna så det här ska
bli ritkgit roligt. det värsta av allt var väl när vi fick våra scheman och vi börjar åtta tre dagar i
veckan vilket betyder att bella måste ta halv sex bussen från rånäs & sen sitta i rimbo i 40
minuter tills hennes andra buss kommer. fyfan va kul ritkgit. det bästa var att vi går senast
till halv fyra vilket blir as skönt. Fast just nu känns allting jävligt meningslöst, för jag orkar inte
ritkgtigt halv fem liksom. shises. men antar att det bara är att leva med.
brudarna var ganska sköna dom också, trevliga. och det blir en vecka med mest lek nu så
vi kommer varandra lite närmare vilket är skönt för vi börjar elva & tio varje dag den här veckan
så får passa på o sova ut nu.  sen fick vi ta kort också direkt idag, ursch ursch ursch. jätte
nice eller inte, det är iofs bara till för att lärarna ska lära sig våra namn men ändå.
Nu kom jag hem för ett tag sen, på bussen träffade jag anna. vi pratade om en massa saker,
killar och skola. det fanns så sjukt mycket o prata om jätte roligt. nu måste jag fixa te, och
pressa halstabletter för min hals är ur funktion och inte så passande
att bli sjuk nu till starten av skolan. "nu längtar vi bara efter att tvåorna o treorna kommer så vi
får se lite snygga grabbar" ser fram imot tre år, faktiskt. Det här är bit ihop  & sparka.

23 dagar. jag orkar inte tänka oklart längre. snälla försvinn.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0