Gråt, hysteri & en ständig jakt efter toaletter.

Jag visste det inte då, men nu vet jag. vi kommer o dö samtidigt.

Jag vill att ni ska veta att ni är det finaste i mitt liv, att ni är dom människorna som gjort
mitt liv till ett liv. Det är verkligen sjukt mycket saker vi upplevt tillsammans på tre år, tre
undebara jävla år. som har innehållt skratt, tårar, hat, slag, sparkar, pussar, kramar,
glädje, asgarv,olagligt, alla extremt mycket känslor & upplevelser. Jag vill även att ni ska
veta att vad som än händer så glömmer jag er aldrig. Jag har nog inte riktigt insett att det
är slut förns nu, för imorgon börjar dom flesta skolan & det kommer inte vara samma 
gamla segpia, samma klassrum, samma känsla av den där tryggheten man jämt hade när
man kom till er. nej det är sjukt med slut. Det känns så sjukt tråkigt att jag inte kommer dela
min glädje och sorg med er längre, på samma sätt. visst kommer vi fortfarande ses,
fortfarande vara samma gamla vi. men inte tillsammans, nej det är slut med det.
Hur kan nått så stort ta slut så fort? Vi kommer ändå alltid vara niofyra, avgångsklass
2007 studenter 2010. jag ska jubla. jag älskar er av hela mitt hjärta. good luck with everything.




image574

Kommentarer
Postat av: Anna

tårar hjärtat, en bild säger mer än 1000 ord, jag vet inte hur många ord bilderna säger tillsammans men alla har kärlek gemensamt. usch vad stor saknaden kommer att bli, finns inga ord.

2007-08-21 @ 15:49:14
URL: http://paanna.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0