heta drömmar.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?  ärlighet
Hade du något smeknamn när du gick i skolan? pälsklingsbulle, bullen, benni
Hur var du som barn? jag sjöng hela tiden & raggade killar. liksom va. haha
Vad tycker du om fildelning? funkar fett.
Varför bloggar du? för att mina känslor ska kunna hamna någonstans annat än i huvudet.
Betyder kärlek mer för dig än vänskap? ingen vänskap,ingen kärlek.ingen kärlek,ingen vänskap.
Vad kan man leva utan? antagligen droger.  jag iaf.
Vilket är viktigast hos din partner? återigen ärlighet, kärleksfull.
Har du funnit Harmoni i ditt liv? ibland känns det verkligen så, ibland inte.
Hur ofta lagar du mat hemma? en gång i veckan kanske.
Vad skulle du göra med ett friår? alltså det betyder att man får mindre money osv. så skulle intee ha råd med värsta grejeran så antagligen bara chilla jävligt mycket alltså.
Vilket lands matkultur tycker du bäst om? Greeeekland
Hur svarar du i telefonen? "ah hallå" eller "ah det är bella"
Är du pinsam på fyllan? haha ibland är jag säkert det.
Vilken var din första konsert? A-teens/ electric banana band.
Hur ser folk dig? folk får ha sin egen uppfattning även om dom kan tycka helt fel.
Människa som gör dig glad? det finns så många.
Favorit tv-program? Las vegas, one tree hill, beyond the break eller nej kan inte välja.
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?  glädjetårar, kärlek, närhet.
När grät du senast? igår.
Är du vidskeplig? haha ja fan.
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville? its my secret.
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?  knappast.
Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat? öppna mitt hjärta för någon
Vart går din drömresa? Italien, vietnam, en säng bäddad för två mitt på havet.
Vem är ditt drömragg? brad pitt?
När blir man vuxen?  När man klarar av att stå på egna ben. shit jag är inte där ännu alltså.
Vill du säga förlåt till någon?  Ja.
Till vem? P.
Vem är din hjälte?  hela min trio.
Tror du på gud? jag tror på HÅKAN
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i? BIGBROTHER.
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig? lycklig.
Vad är lycka? när man känner sig helt full innuti.
Vilka personer beundrar du? mina pullor för att dom alltid orkar med mig.
Vem var din första kärlek?  robin. inte riktigt kärlek men.
Vem har makten i ditt liv? jag själv.
Har du någon dold talang?  många.
Har du mobbat någon? Ja tyvär. lär vat i trean men ändå.
Vilket djur skulle du vilja vara? en kackelacka.
Har du någon fobi? alla jävla äckelkryp.
Vad är det pinsammaste du gjort? gjort en hel del i mitt liv.
Har du snattat någon gång? Ja. but thats my secret to.
Hur ser din framtid ut? gymnasie, frisör sundbyberg.
Vem skulle du vilja ha hos dig nu? he.
Samlar du på något? jag samlar drömmar i fickan.
Skulle du vilja bo i något annat land? ja det är nog en dröm
Saknar du någon just nu? Ja så att tårarna rinner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha okej, thanks (: bra att veta i fall att

2007-08-16 @ 11:54:09
URL: http://rebajcawikland.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0