hjärtan hittar hem

Jag tippade på en kväll med bara emma, massa smoothie och typ tusen
filmer för det är bara så jävla mysigt. Men joakim o Andreas gjorde oss sällskap
också dom är så söta, verkligen snälla och omtänksamma jag älskar sånt.
Vi körde lite moppereace och sen kom sandra också, vi åkte en sväng till
Lindbacken sånt är alltid mys, men man kände hela tiden hur nånting sakndes
nånting som sofie, jag vet inte varför det alltid känns så när hon inte är med
men så är det iaf. sen åkte vi hem till mig igen iaf, och kollade på Boogeyman
haha, jag låter det stanna där. Jag o emma somnade vid fem typ, när vi vaknade
var det fixa cigg time, och emma blev helt hurtig så vi drog ut o träffade robin
och emma fick sina cigg. tack o lov. sen åkte jag till norrtälje, träffade patrik.
åh massa massa massa, finns inte ord som skulle kunna räcka till. tyvär.
Nu har jag precis duschat, och träffat min mor bara en dag och man saknar fan sin
famili, hon hade köpt Ralph Laurens nya parfym till mig också as gulligt.
nu ska börja packa ihop lite grejer  och ringa pappi så han tar tag i båtfanet  för lite
senare bär det av ut på sjön med mina gullisar. äntligen. Fast innan dess ska jag
upp till kyrkan och kolla när minne gifter sig. aaaahoooow. sånt kan vara det finaste jag vet.

Meeeen kvällen kommer  bli as kanon jag känner verkligen på mig det.
för nu kommer solen fram och yäs va taggad jag är, vilket lär hjälppa min mage
för den orkar inte ritkgit med längre. speciellt inte idag. måste ringa sofie nu också.
 

Aahhhhh herregud ett år sen,  vilka jävla snyggingar. - HON ÅT UPP ALLA POPCORN.
jag dör fortfarande av skratt veranda gång jag hör det där. shyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysst

Goodnight sweetheart, goodnight.

Kommentarer
Postat av: .

jag älskade dig.

2008-02-01 @ 22:09:42

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0