it time to start a new life.

Mitt internett har pajjat, vilket igentligen är riktigt skönt nu slipper jag sätta mig där när jag har brist på fantasi. thank you for that. hur som helst så sitter jag hos min faster nu för jag hade lovat o hjälpa till med lite saker till hennes höstpass. den 3 september börjar friskisen igen & på måndag mitt nya liv. Frisör plus only nyttig food. ah god. Igår började iaf min bror fyran i långsjöskolan my old school eller han ska gå provvecka där, han vågade inte åka dit själv o ville att jag skulle följa med och vad gör man inte för sina syskon så ja pallrade mig upp halv sju och åkte iväg med honom, han klarade det där fint så jag gick iväg o kollade läget i skolan träffae pia som såg ut som hon sett ett spöke och kramade om mig och fick en massa tårar i ögonen, jag kommer sakna henne så sjukt mycket älskae pia. sen träffade jag Iris och våran perra, som va as dryg så jag blev jätte ledsen & besviken. sen kom jag iaf hem och fick ett feting ryck och började baka, det blev cocostoppar, bröd, scones, och mockarutor. as gott. sen passade jag på att städa hela huset, vilket gjorde att jag fick en plus i kanten hos min mor o far. yäs.

Nu ska jag till rimbo och möta fannybanny, vi ska åka hit och bada o steka. sen ska jag till sofie ikväll vi ska myspysa hyra film osv. och imorgon ska vi in till stan kolla läget till våran skola och sen såklart shoppa lite också. Efter det ska vi på kräftis hos panna, det ska bli riktigt mys eftersom hon inte kunde komma på den kräftskivan jag försökte ordna för oss förut. jag älskar mina pullor, låt inte det försvinna.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0