Jag hade frihet i blicken, precis som du.

En obehaglig distans, en konstig känsla nånstans. det känns tomt - eller hur?
okej ännu en dag med FRP1 det känns som vi redan gått igenom ett år tillsammans
fast vi inte ritkgit kommit varandra nära. idag har vi iaf bara gått igenom en massa
praktikst som är bra att veta nu till starten. vi skulle även fått våra saxkitt men en väska
som allting ska vara i var typ försenad så dom får vi förhoppningsvis på måndag.
2350 kronor for everything. damn! idag slutade vi vid tolv as skönt, sen åkte jag till
uppsala vi kollade på bil, den var sjukt nice så får se vad mina päron bestämer sig för
sen åkte vi till ikea, där hittade jag lite smått. bla. min väggdekoration jag tänkt köpa ett
tag nu, iofs inte den jag skulle haft men den blev nice. lär lägga upp bilder sen.
skulle köpt en ny tv-bänk men fick panikångest nu vill jag tillbaka, måste köpa den alltså.
imorn får jag sovmorgon, kan sova till halv sju. yipppie. nu ska jag prata med någon som
bryr sig, någon som tar mig på allvar och inte på allvar. någon som vet precis hur man
gör mig glad. thank you for that mr f.  det kallas tvivel.

Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen.  tomhet som kvarstår

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0