Kaffe & Kondomer

Kaffe & Kondomer


do you remember? jag minns. jag minns nästan varje dag jag hade med min klass

i långsjöskolan. alla kommentarer, allt skratt, alla tårar, allt förbjudet som tex.

översvämningen, stek på taket, vattenkriget, brandalarm, makaroner på toastolarna,

IDOMIN på toastolarna, kondomer på åttorna & sjuorna, alltså allt som får en att

leva upp till hundra. och barnens ö. inte en jävel kan någonsin föreställa sig den

känslan och det roliga vi hade tillsammans där. BRA GEMENSKAP & massa kärlek.

och massa förbjudet? jag bryr mig inte om sånt längre nu finns bara glädje i allting

vi gjort tillsammans, varenda liten grej. och jag kommer alltid minnas det som mitt

livs bästa tid, även om andra tider i mitt liv kommer slå denna tid för så var det

en helt sjukt underbar och bra tid, med människor jag sent kommer glömma.

mina ögon fylls av tårar. Men man har även bra tid att se fram imot nu, ja, sofie o fanny

kommer gå samma plugg och bli frisörer. ja så är väl ändå tanken, och det kommer

bli så sjukt kul verkligen. im glad to have you sofie. annar skulle jag inte se fram imot

det här lika mycket, vår framtid är spikad tillsammans. tack gud för det.

det sista jag skriver är. fan ta dig gud, för att vi splittras från barre o panna.

det känns så jävla sjukt att vi inte kommer gå tillsammans längre, det var liiksom vi. cepe.


nu har jag 3 timmar & 40 minuters bussresa framför mig, every day three fucking years.

jag har precis kollat på Linas kvällsbok. haft jävligt ont i magen, sagt saker jag ångrar nu
efteråt haft ännu ondare i magen, käken och huvudet, pga av allt. dig dig dig, såklart mest
dig always. ibland önskar jag att du hade nånting vettigt o säga, vad som helst.
nånting litet som kunde ge ett tecken, ett tecken så att jag slapp undra varje dag.
nej det är inte bra med mig just nu, verkligen inte. men ändå är jag rå taggad inför morgondagen
fucking jävla the voice, med mina fucking jävla brudar. och så massa annat nice folk.
yäs. det ska bli sommarens höjdpunkt, har gud lovat mig iaf. kanske om jag trodde på han. klyftigt.

kan det bli stekigare eller? tror fan inte det.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0