kräftsjärtar

panna blev sjuk och kunde därför inte vara med igår. tanken var ju dessutom mest
att det skulle vara som en kväll för oss, vi fyra så det var ritkgit synd.
Men jag, sofie o caroline hade det ritkgit myspys ändå vi vi pratade om så mycket
saker som man annars inte pratar om, och vi pratade om kärlek väldigt mycket.
och vi käkade gott, ibland lyckas jag alltså ritkgit gott. massa kräftor shises.
jag orkar inte förklara allting men måste berätta att typ en "Fjäril" var helt jävla galen
först landade den i mitt jävla hår och alla fick typ paniiik, efter det så kastade jag en
filt över mig för o skydda mig och självklart kommer den in under filten och gud vet
vart den ville in säger jag bara. haha herregud. Jag o sofie  gick iaf med caroline hem
på kvällen sen så lag vi oss i en trång säng tillsammans och vaknade imorse klockan
nio. sen drog jag o emma till norrtälje, jag hittade några saker iaf så jag är lite nöjd nu.
och till sist "Jag hånglar med alla killar jag är med, alla tjejer också"
för det är bara så jävla fel och så jävla kul. kräftstjärtar är vi allaihopa allihopa.



ibland får jag till det.

Kommentarer
Postat av: Anna

näääääääääääääääää nu blir jag jätte avis! jag ville också vara med !:(

2007-08-09 @ 14:51:44
URL: http://paanna.blogg.se
Postat av: Anonym

myspys gumman, tack för en trevlig kväll! <3

2007-08-09 @ 16:09:53
URL: http://carolineilola.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0