left alone


Imorse åkte mina päron till Åland, fan vad jag ångrar mig nu för jag kommer inte
klara av den här dagen eller den här natten. jag är sjukt dåligt på sånt här vilket
jag nog inte insett förns nu. inatt kunde jag inte alls sova, det är så sjukt mycket
tankar hela tiden, och jag tror jag kommer göra nånting som förstår allting för oss
just nu, och det känns så värdelöst o veta om det. hjälp.
Jag får se vad som händer ikväll, måste ha sovsällskap iaf annars ska jag tröst göra
en sak som jag inte berättar här, mihihihihih. hemlighetsfull. i like it.

på lördag är det iaf tältning som gäller, vet iofs inte hur det blir ännu eftersom allt
problem med båten skiter sig, men det får vi lösa för det ska bli så sjukt mysigt
så det måste bli av. grill grill, stek stek, bad bad, mys mys, frulle frulle. mjao.


I hate to say goodbye, but I think its time for us to do it.


2 0 0 4 /  2 0 0 5 /  2 0 0 6 /  2 0 0 7

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0