med solen i ögonen

igårkväll tog jag en promenad med caroline, det finns alltid så mycket saker
o berätta för varandra. ungefär som om vi varit borta o flera veckor.
det var iaf som vanligt lika mysigt. Imorse väckte min mor mig vid halv tio och sa
att vi skulle och bada, och jag bangade inte för jag behöver bli lite brun nu, som du
också tjatar om. mupp. så vi åkte till badet vid tio och där har jag legat tills nu.
ovanligt nog fanns det lite heta grabbar där så jag passade på och spana
inte för att jag borde utan för att det är sommarfeelings med grabbar i badkläder.
Nu funderar jag på att göra en smoothie och sätta mig i solen ett tag till.
Jag kom även på idag att jag inte andvänt min kamera  på över två veckor vilket
känns ritkgit tomt, det är så sjukt men jag brukade alltid ha den med mig. överalllt.
Men äntligen har sommaren kommit till svealand, och äntligen får man chansen till
lite steeeeeeeeeeeeeek. Fast fortfarande är min mage orolig, jag vet inte för vad
men det gör ont och det är sjukt jobbigt emellan åt. och jag saknar dina läppar
som om det vore mina. 
Fanns det en plats i hans värld för två?


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0