my love for you

I got to say it and it´s hard for me, you got me cryin´ like I thought I would never be.

idag har jag kännt mig jävligt förbannad och sårad på något sätt. mest pågrund utav
dig, men även på en massa andra saker. tyvär. jag har haft lusten hela dagen att ringa
dig, att säga så mycket saker som jag inte fått säga. saker som jag känner mig tvungen
till att få säga till dig, saker som du måste få höra från mig. Men jag kan inte, för jag vet
hur det skulle bli, jag vet hur jag skulle bli och du är inte värd det. nej inte det minsta.
& jag är så sjukt trött på o höra allting från honom, och jag är så trött på att allting måste
gå ut över alla andra.  I hope you know that this has nothing to do with you.
jag vill gärna säga att du lika bra kan dö, faktiskt. men då känner jag mig bara ännu
sämre än dig och så lågt vill jag inte ens tänka tanken på att sjunka. så snälla
ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade älskade du. om du ens är värd det.
Why do you have to be a heartbreaker? My soul is cryin´ for you.


I get high on you baby.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0