pullorna

VI ÄR PULLORNA, så jävla självklart.

jag kom precis hem från en skit trevlig kväll hemma hos anna.
tanken var att jag skulle slagga där men felix mor skulle hämta honom
så jag o johan passade på o hänka vilket var ritkgit skönt för jag behöver
lite sömn osv. det var iaf sjukt trevligt när jag tänker efter ritkgit alltså
 nu är klockan FEM I HALVSEX och jag har inte en aning om varför
jag är uppe men jag vet bara att jag inte kan sova, det funkar inte.
du gör nånting med mig och jag önskar så sjukt mycket att du var här.

senare kommer en jävla massa biiiiiiilder. trust me snyggingar. eller nu
är det bara jag som känner att det gungar? en hel del gung dessutom.
goodnight sweetheart goodnight.











imorgon sticker min raggarpulla till kroatien, kommer sakna henna sjukt mycket.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0