shit happends.

idag har jag avslöjat allt för mycket om mitt liv & kärleksliv.
för jag & mamma tog cyklarna till oscarssons och skulle käka deras goda
"femhundra kräftor" dom är så jävla stolta. hur som helst så kom vi dit halv tio kanske.
vi käkade och som vanligt vill camilla alltid prata om mig och mina killar, alltså verkligen
always. vi pratatade om ungefär alla killar i A-laget och om vilka jag ska skulle ragga på
och vilka jag inte skulle ragga på herregud. sen berättade hon om när hon o emelie vart
i stan och en kille går förbi och säger -FIMPA CIGGEN!! och camilla svarar - HÅLL KÄFTEN
PÅ DIG UNG JÄVEL. så jävla typiskt camilla & så jävla störtskönt. sen kom vi till mig igen &
jag kände verkligen att ingenting spelar någon roll längre efter dig. så jag sa det, vem
som fyller min mobil just nu. o det gjorde ju inte precis nånting eftersom dom inte hade en
aning om vem du var. sen fick jag ur mig lite ilska  när jag berättade om dig också. jävla packe
igentligen borde jag sova nu, börja träna in rutinerna till om en vecka men jag orkar fan inte
tänka så inte just nu efter allt serriöst snack ikväll om döden, rynkor, sex, snoppar, om när man
ska bilda sin familj man ska leva med resten av livet, och så kom vi såklart till jag vill inte dö
perioden, jag kan inte fatta att det ska ske. okej ett helt liv framför sig men varför måste allting
bra nån gång ta slut. men nu har jag bestämt mig, jag ska börja leva livet som aldrig förr.
jag o beccus tog en promenad också & det kändes så skönt att få släppa ut allting, all jävla
ilska och allt hat alla jävla tårar. och det är så skönt att hon förstår fast hon inte alls är i det
stadiet som jag är i. thank you for that. nu ska jag se en film, dirty dancing 2. diego welcome back.

imorgon börjar typ alla plugget. jag kan ge lite medlidande faktiskt. själv har jag en vecka kvar.
tack o lov. behöver lite tid för mig själv, ibland kan ensamhet vara det bästa som finns. tack.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0