sick and tired.

Dagens låt: faller isär
Dagens ord: brakskit.
Dagens frisyr: uppsatt.
Dagens smink: typ allt.
Dagens händelse: new school
Dagens planer: drink tea.
Dagens vill ha: 96 jeansen & jacka.
Dagens mening: tar gårdagens "jag ser ju ut som en fågelsrkämma bella."
Dagens saknad: your lips. come back.
Dagens drog: halstabletter.
Dagens tråkigaste: schemat & skolfanet. blir inge thailand för mig.
Dagens roligaste: Mahak.
Dagens finaste: hair.
Dagens sämsta: som sagt att det inte lär bli någe thailand som jag sett fram imot i typ fem år.
Dagens bästa: frisörer.
Dagens sötaste: no one.
Dagens dricka: vatten stan e full av vatten.
Dagens köp: halstabletter.
Dagens telefonsamtal: emmasnoris.
Dagens sms: fanny & fabian.
Dagens mat: youghurt, macka, pasta med orientarisk kyckling, torkade bananer.
Dagens skratt: att pella erbjöd sovplats hos sina döttrer åt mig för att jag ska
slippa pendla så långt. "hur mycket kan du betala? det är upp till dig" shiiiiiiises.
Dagens sjukt: you are sick.
Dagens kärlek: no love.
Dagens mående: min hals är dumihuvet & mitt hjärta & skolskiten. alltså inte min skola utan hela
principen att man inte får ta ledigt, så jag får skita i thailand. jag orkar inte, deprission.
Dagens tips: leave his shit.
Dagens hat: fortfarande du jävla pa. & skolskiten, måste påpeka igen.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0