skääääärgårdsliv

dagen kunde fan inte börjat bättre alltså.

jag vaknade klockan sju av min väckerklocka bara resa sig upp & ta sig i kragen för
stek och bad väntade. vi kom iväg vid åtta tio över kanske hursom helst kom vi till väddö
vid nio då vare bara i med båtfan och all jävla packning säger båtfan för just nu hatar alla
skiten. vi kom iaf iväg efter fem minuter krånglade motorn så vi kunde åka typ fem knop.
herregud sånt där blir jag så sjukt sur över men jag klarade mig. när vi väl kom till our
stek place så kommer familjen karlsson & sarah. dom skrattar eftersom man bara kunde
göra det åt situationen. vi ska till en annan ö så tony kör över oss från den andra till
den som gänget är på. när vi ska gå i land ramlar nick typ i eller halva och när vi kollar så
ligger jim där & det var så jävla mycket skratt. när vi kommit in allaihopa ska mamma känna
på vattnet och drar till med världens jävla vurpa rätt ner i vattnet och hon kommer inte upp
och får en massa tong på sig o grejr oskriker ja gråter som en galning herregud.
jag försäkrade henne om att hon måste gjort sig illa men hon nekar till det. efter ett tag så
känner hon smärtan & det är inte lite. hon kan inte ens gå nu ikväll. jätte bra.
sen så har nästan hela min familj badat utom jag, så jag o sarah bestämmer oss för att simma
ut till jimmy och ligga o steka på madrassen. och det var riiktigt nice i vattnet as skönt.
sen blir det mer stek och det hände så sjukt mycket roliga saker som jag inte orkar skriva här
för det s kulle ta en sån där evighet. men mycket kort blev det såklart. 230 stycken wey.
yes i am a fuckning freak. måste lägga till det värsta för mig "jag ska till en poolare i väddö, han
går i min klass." och min mor skrattade o skrattade o skrattade. fyfan. jävla döööis.
och det visa sig dagen där på att jag hade gjort fel.

sen bjöd karlssons på mat, jimmy var ju inte hemma han skulle ju till " den där klasskompisen i
väddö" herregud. så det var mammi pappi me, johan kristina o tony. limpan & pingpong.
det var as mys, johan är en sån söting så jag vill äta upp han. hoho. vi kollade på the girl next door
och jag har aldrig hört någon under en film som johan - jäeeelvar. men gud så snygg. jag dör
nej alltså jag dör. men KOLLA PÅ HENNE. haha fyfan han är dökul. Imorn ska jag jobba lite så att min
far pejjar skinjackan osv. så ska upp tidigt så måste fan slagga smartass.

Jag borde inte göra som jag gör, men det gör fruktansvärt jävla ont. som knivhugg i magen.
jag kan inte sluta tänka på dig. vemfan gör mig såhär. dumhuve. måste komma på andra tankar.

image439



typiiiskt tony. jag har bestämt mig jag ska fan bo i skärgården, fet jävla villa med min man & mina barn.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0