take me away

fyra missade samtal, jag känner mig jävligt kall och jävligt meningslös.
och jag vet inte ritkgt vart jag ska ta vägen för vart jag än går så är det
alltid nånting som saknas, alltid nånting som vill dra mig tillbaka och jag orkar inte.

jag är så jävla fängslad vid dig.



Skriver du dagbok?
nej, men önskar att jag gjorde.

Vad är viktigast för dig?
dom jag håller kär

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?    
noway.
  
Har du färglinser?
japp.

Suger det här?
det håller en vaken iaf.

Kan du gå ner i spagat:
nej inte ens i närheten

Är du polare med grannarna?
snarare ovänner?

Gay?
vet inte ritkigt

Har du varit kär i en kändis?
alltså kär nej, men helt jävla galen svar ja.
chad michael murray. herregud.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
nej

Är du höjdrädd?
nejnej. älskar

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
ja.

Har du sett din bästa vän gråta?

jag tänkte skriva ja, men när jag tänker efter har jag nog inte det.

Har du fått någon komplimang idag?
ja. " gud va snygg du är ska du på fest?"

Är du mörkrädd?
ibland. mest när jag vill ha någon hos mig. det funkar lite som en raggningsreplik.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
nej

Har du haft vattkoppor?
Ja

Har du någon gång testat karate?
Nej fast verkar sjukt kul

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
det skullle man kunna säga.

Äger du en iPod?
japp

Skulle du vilja hoppa fallskärm?
herregud ja.

Gillar du allsång på Skansen?
det kan vara  det bästa jag vet.

Kan du vissla?
Ja

Vilken radiokanal lyssnar du på?
the voooooooooice

Rakar du benen?
haha ja

Hur svarar du i telefonen?
ja hallå

Betalar du TV-licens?
inte jag inte.

Vad har du i fickorna just nu?
inga fickor.

Vilken parfym använder du?
Calvin Klein, Ralph Lauren, DKNY.

Kan du kasta macka?
ja två.

När var du riktigt sjuk senast?
minns inte ens så måste vara ett bra tag sen

Har du blivit opererad?
nej

Äger du en cykel?
ja, en as snygg orange o vit den är typ pajj men snygg iaf.

Vad har du alltid i handväskan?
plånbok, busstabell, smink, hårspray, mobil, ipod, hårspännen.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
har ingen.

Har du gjort saker du ångrar när du varit full?
Ja det har jag nog.

Läser du för skojs skull?
ja eller för o bli lite smartare kanske.

Äger du ett busskort?
ja så jävla skönt.

Finns det något du vill göra nu men inte ritktigt vågar eller klarar av?
Ja faktiskt så finns det det, ritkgit jobbigt.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0