Värmen av vår första kyss.

Jag har nyss varit med joakim o andreas. vi gick en promenad runt slottet
och det är alltid sjukt fint där. vi pratade en massa om gårdagen om hur
mycket kul & dumt vi gjorde om saker som jag aldrig trode min kära skulle tro
om mig trodde. herregud säger jag igentligen bara. inatt sov jag ju som
sagt fyra timmar, vilket nog är anledningen till att mina ögonlock fladdrar hej
vilt just nu,men jag kan inte sova alla tankar och alla sorger äter upp mig
och om två timmar ungefär åker min älskade älskade sofie till kroatien.
jag har nog aldrig insett det, men fan så mycket jag kommer sakna henne.
åk inte, men du måste elller klart du vill liksom. steka steka steka tjugofyrasju.

min pappa vann pengar idag, tjugo tusen. lite och hänga i julgranen iaf.
men jag har väntat hela kvällen på att han ska skrika ut glädjen men knappt
ett smile, han är väl sån eller för den andra anledningen vi konstaterade ikväll
när det var lite folk här på krfätskiva. svenska kräftor är ju skit gott.
nu måste jag försöka sova vilket kommer vara lönlöst, men vilken LÄTTNAD jag
upplevde idag den där klumpen i magen är äntligen borta tack gode gud.
men den andra klumpen den om allting annat med dig, rörelserna vartenda fot
steg, det är pain in the ass alltså och jag skakar. jag mår inte för fint just nu. tyvät

Värmen av vår första kyss.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0