visst känns det fint att va vid liv?

Grattis mammi & pappi på eran bröllopsdag.
-ikväll blir det dyr chaaaaaampagne.

idag vaknade jag vid elva av att min bror och hans
kompisar skrek osv. vilket bara var tur för en halvtimme
senare ringde carslok och då var det dax för stek. vi tog
en promenad ner till Lindbacken och det var ritkgit skönt &
riktigt jobbigt. ändå vill man inget hellre än o bli brun men
 jag pallar inte. typiskt mig.

när vi kom hem därifrån kände jag mig as sugen på att spriinga var så länge sen
så jag tog på mig springskorna och sprang fyra kilometer & körde lite styrketräning
det gick inte lika bra men jag kände mig rejält hurtig iaf. sen gjorde jag en ungsomelett
som jag hittade i gladiator boken, med paprika och tomater o grejer ritkgit gott.
nu ska jag snart ner till rimbo och handla massa grejer tills imorgon då vi ska ut på havet
med familjen karlsson. det ska bli riktigt myspys. måste bara säga att jag är kär i
rånäs. alla ni som tror att det är värsta äckliga hålan ni har så jävla fel det finns plaster
som får en att gråta för att dom är så sjukt fina. dit kan jag gå och sakna dig.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0