when you sleep next to me

igår var vi på the voice, no comments. sen hade ju jävligt nice sovsällskap full av tagg.
och innan sovandet - nu super vi till och shakar loooooooooooss. typiskt oss.
nu ska jag snart ner till IP och kolla på A-laget rånäs- markim det går säkert bra i hope.
sen konstaterade jag & caroline att det skulle bli en titta film dag idag, så vi får se.
och imorn är det tänkt att vi ska till norrtälje o parta, jag är iaf taggad för det så vi får se.
IDAG KOMMER MIN ÄLSKLING HEM, yäs. äntligen har saknat henne sjukt mycket men
tiden har gått sjukt fort också så det var bara fint, snorisen kommer säkert varabajs brun
welcome home to sweden honey. du är fortfarande bara en meningslös bit
som fyllde mitt tomma skal för stunden. please please please grow up.

baby I will wait for you. om en vecka börjar skolan. satana perkele.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0