you are my angel

det är så enkelt nu vill jag ha dig.

Idag har jag varit i norrtälje med mamma o kicki. alltså herregud till allting.
för det första till att hela bilen var full av saker så att jag inte kunda åka med
hem så jag  fick ta tuben vilket inte gjorde mig något för på senaste tiden
har jag börjat älska det där med att åka buss. sen till regnet, det öste ner
och det var översvämning överallt det gick verkligen inte att ungå vattenpölarna
på 20 centimeter. helt sjukt mycket regn. Jag ha precis kollat på A walk to temember
och gråtit en hel del. sen gick jag in på den där hemsidan, och grät ännu
mera och tänkt så jävla mycket, mycket på dig och mycket på mig själv.
ibland önskar jag att allting kunde vara sådär enkelt för jag orkar inte, eller
klarar inte av det här längre. jag lovade mig själv, bli inte förälskad.
men jag  tror jag måste erkänna att det är just det jag är. fan


you're my angel.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0