you can die.

Eleven days without you


and I should be sad, but guess what im so fucking happy.
den vackraste stunden i livet var den när du kom.
det är nu du ska komma med en sån där jävla bra ursäkt, en sån som jag ska kunna
förlåta. och du försöker verkligen det är nästan så patetiskt  så att man skrattar men dett
går inte längre, allt skratt med dig som gjorde mig så jävla lycklig var ren jävla fejk. såfan heller att
du är värd det här. det värsta utav allt är att du inte ens verkar förstå själv hur du
behandlar situationen eller mig. för det är ren jävla skit, jag är så sjukt besviken & sårad.
för ett tag sen var jag riktigt fångad alltså slungad, men nu ser jag bara skiten.
och det värsta är att jag aldrig har försökt så mycket, aldrig öppnat mig så mycket någonsin.
jag måste vara galen för jag har aldrig känt så mycket som jag gjorde när jag var med dig. inte
ens i närheten. och den jävligaste stunden i livet var den när du gick. Fast tack för att du fixade
det så snyggt. jävla ass.. Du är mitt största misstag.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0