det är över nu.

okej fredagen blev itne alls som planerad, panna kom inte
hon hellerimage726 men jag o caroline hängde inte läpp för det ,vi
drog till med lite singstar osv. lämnar det så, men blev en
kanon kväll anyway. upp tidigt på lördagen, jobbade 10-15,
sen var jag med emma på kvällen,vi mysde lite osv. sen
upp tidigt söndag 10-20 sen var jag med nichlas och idag
vart det plugg. jag har blivit sådär knapp igen nu, det är
verkligen på gränsen till allting och nästan allt känns värdelöst
Imorn ska jag iaf färga håret, känns som hela klassen ska göra
det? men hur som helst får vi se hur det går, sen har jag träffat
sarah på bussen nu två dagar, massa frisör snack osv, så har
bokat in mig på klipp där också, strålande. imorn tänkte jag fixa
mina sista julklappar, efter ett snabbt besök hos doktorn förhop-
pningsvis. igentligen vill jag inte ha det såhär, men det
är på gränsen nu och jag är verkligen ledsen för det min kära.

& så var det en vecka kvar till julafton. det blir inte som alla andra år
iår, jonathan o alexander kommer inte vara med o vi kommer bara
träffa den delen max två timmar. sen bär det av åt andra håll.
någon som har några tips på vad man ska önska sig iår? thank you.

Kommentarer
Postat av: Anna

lyckopiller och godis!

2007-12-17 @ 18:57:20
URL: http://paanna.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0