det löser sig.

You love me but you don't know who I am

Jag är helt slut, eller det finns ingen lust till nånting framför allt inte till
jobbet. så jävla typiskt, jag som hade förväntat mig så mycket mer.
igårkväll var det mycket & jag kom inte hem förns halv tolv, fick iaf träffa
nichlas tre veckor sen nu, helt sjukt lång tid. och det känns iaf som
att det börjar bli bättre nu, jag hoppas verkligen det.  ikväll är det jobb
igen, kommer bli sjukt mycket senaste timmarna eftersom det är derby
ikväll, rimbo- norrtälje så typiskt att jag missar det & så  typiskt att det
är i norrtälje. slutar klockan elva för er som är intresserade & sen ska
jag lyckas fixa en taxi hem, good luck. imorn ska jag jobba igen, blev
inge julbord på åland med sekten friskis & svettis, ja dom är en aning
besvikna på mig nu men det kommer som sagt ett år till.  och  pengarna
behövs deffentivt så ska försöka att inte klaga så mycket, sen
kommer nichlas hem till mig & allt vad det innebär. söndag är det plugg
som gäller och mitt rum ser ut som hej kom och hjälp mig,  så det
får jag deffentivt ta tag i.  jag har faktikst inte ens hunnit  packa upp allting
från thailand, det är faktiskt en vecka sen nu. sen har jag inte kunnat träna
nånting den här veckan, friskis & svettis kommer hata mig. damn.

image722

Dagens mening
isabell; izabella kolla! pella har ju för fan styva bröstvårtor.
för er som inte vet är pelle våran mattelärare, 55 +. så djävla nice.

Kommentarer
Postat av: Jessiica

Haha, vad skönt och höra. Då kan jag vara lungt :)

2007-12-07 @ 15:29:37

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0