is it over?

Jag vet att jag inte vart så lätt att leva med.

jag vet inte vad som händer med mig, varför jag behandlar dig såhär
och varför jag visste redan efter en vecka hur det skulle bli & se ut.
Inatt insåg jag hur fel jag gjorde igårkväll, och hur ensamt det kändes
direkt efter att jag stängt dörren efter mig och jag kände hur tårarna
pressade sig fram, även om jag gjorde allt för att hålla tillbaka så gick
det inte, nu vet jag igentligen vad jag ska ta mig till. det kanske är
försent nu, försent för att be om ursäkt och försent för att få det här att
funka igen. förlåt käraste, jag är totalt fångad men nånting vill hela tiden
dra mig ur och hur mycket jag än pressar imot så drar de bara hårdare.
Ibland är det du det finaste jag vet, ibland känns ingenting fel, ibland
är allting sådär underbart bra att ingenting annat spelar någon roll.
men ibland känns allting hopplöst, inte du utan jag. och ibland känns
allting så meningslöst som om man tar kärlek men ger ingenting
tillbaka, jag är ledsen för att det ska behöva vara så¨, ledsen för att jag
alltid behandlar dig helt fel, men jag har lärt mig att det inte har med
dig o göra, för du är helt fantastisk & jag är igentligen inte värd det där.

Men vet inte vad man har förns man har förlorat det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Juste lägg på minnet att jag inte kan skicka sms längre, något fel på mobben;S
Hah jasså ;) ;P

2007-12-21 @ 15:57:03
URL: http://paanna.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0