Julrusch.

nej det går fan aldrig över.

igår kom pullorna & vi satt på ett o samma ställe i typ fyra timmar och bara pratade och planerade. Det kom upp så mycket minnen som man inte tänker på alltför ofta och desto mer jag kollade på mina kvinnor desto mer insåg jag att det är dom kvinnorna jag vill dela allting med, dom jag vill uppleva allt roligt och tråkigt med, för att dom är mina käraste. verkligen käraste. och vi snackade så mycket nyår, typiskt  att man ska vara sån som måste veta på pricken vart man ska ta vägen, för en pissoar låter inte så lockande kanske? bara vi som vet och det är nog bäst så. sen har jag o anna skakat hand på o göra nånting som igentligen inte alls är våran grej, men jag är grymt taggad på o hålla det jag lovat nu, hoppas hon gör detsamma. Imorse åkte jag o min mor in till norrtälje, hon skulle väl köpa sista julklapparna och jag skulle jobba. mycket folk, o mycket stress, och mycket sjuk. Ja helt galet, jag som aldrig blir sjuk. nu var det överdrivet jobbigt, sen träffade jag fabian. grymt trevligt eftersom der var ett bra tag sen, passade på o planera in o ses en sväng på nyår. sen åkte jag hem med min stora julklapp från Jan-erik & isabell, och när jag kom hem var feting middagen serverad och det var verkligen länge sen de var så, blev överlycklig. sen öppnade jag julklappen, så typiskt mig o inte kunna vänta. vad som fanns i lämnar jag tills efter julafton, när allting lär skrivas ner här (kanske). Fick precis reda på att jag har 39 graders feber så kanske inte blir nå träffa joakim ikväll, men vi får se. om inte så ska jag nog svulla lite godis & sätta på en grymt bra favorit film, dirty dancing 2. & imorgon ska jag nog träffa nichlas, sen är uppesittar spinning som gäller + bingolotto, en fet självklarhet. blir nog en hel del klä julgran och julgodis osv. helt galet att det är julafton på måndag, det får mig på dödentankarna igen, åren bara tickar på och vad gör vi med våra liv? jag vet deffentivt inte, och jag ska försöka sluta tänka såhär, verkligen. tänkte precis skriva förlåt igen, men känns som jag missbrukar det ordet lite för ofta. ska spara till ett tillfälle då jag behöver det lite extra mycket, ett tillfälle som jag vet kommer komma snart. tyvär.

Kommentarer
Postat av: C

haha pissoar, glömmer aldrig!

2007-12-23 @ 18:11:20

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0