logiskt.

Spela eller spola?

vet knappt ut eller in, jag fattar ingenting. jag e fylld av begär, varje dag det tär helt förblindad av
mig själv och min egen karriär, jag dricker för mycket, men det förnekar jag. jag är egocentrisk,
totalförändrad men på skalet identisk. kan dö för min man men det är inte  sanningen nu jag
kommer springa in i väggen o ba ramla itu, innan jag fattar va som hänt, vilka broar jag bränt går
12-stegs programmet, dom o alla ja kännt brukar va svartsjuk som få, men de va värre då när
du lämna mig ibland blev hela världen grå. jag vet knappt va som e bra med mig varför du kämpar
på o ba vill va med mig. mitt liv är som ditt vet inte om du sett det, men de liknar mitt shit, för jag ser
allt svart på vitt, alltid missnöjd med nåt grubblar över saker som jag nog aldrig förstått deprimerad
mellanåt, de jag bär på e svårt. jag tycker synd om mig själv när jag jobbar för hårt lovar o inte håller
det, som driver mig finns där. det är då jag hatar mig själv,  då kommer tåren för jag har ingen aning
vafan jag håller på med. detär så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning, du har inte en aning
.

jag är kär i dig, förälskad. ikväll kommer caroline o panna hit, vi ska mysa osv.
ska bli dönice, sett fram imot det här så grymt mycket. imorn är det jobb som
gäller, the same at sunday. för er som är intresserade så gick uppsättningen
sådär, inte alls bra men inte alls dåligt. så vi får se. have a fucking great friday.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0