Merry Christmas.

Jag måste vara galen, jag har aldrig känt
så mycket som jag gör när jag är med dig.

image734
image735
image737


måste säga att julen känns ganska meningslös på något sätt, all tid man lägger ner och
det är över på några timmar. Jag hade faktiskt inte förväntat mig speciellt mycket av den här
julafton så ska inte säga att det inte levde upp till mina förväntingar, men antar att jag tyvär
börjar bli stor nu, det ligger inte trettio paket under granen och väntar på än, thats life.

hur som helst, har dagen varit extremt mysig trotts mitt mående, känns riktigt värdelöst just
nu faktiskt. imorn ska mina föräldrar ut, som allt annat folk, så sweet home alone. sen jävlar.


Kommentarer
Postat av: s

VA FAN BELLA, uppdatera

2007-12-27 @ 15:32:57
URL: http://frokenandersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0