allsång, hat & tårar.

Jag har blivit besiken på en massa saker nu på sista tiden
saker som jag inte ens kunde föreställa mig att bli besviken på
och vi har bliit svikna ett antal gånger nu också, och jag vet inte
vad ja gska ta mig till för det är en massa saker, alltid.
det är aldrig tomt på ilska och sårbarhet och nu gör det minsta lilla
ont. och jag kommer behöva dig mer o mer nu, jag har märkt det
och nästa vecka är du borta, jag är rädd för att jag inte kommer kunna
klara av den, jag vill inte komma till dem punkten då kroppen tar
över all kontroll över min rädlsa och min tårar, jag brukade kunna
kontrollere sånna saker förut, men nu är det inte ens någon ide.
fan fan fan. Men det är så skönt o ha en brud med lite stake i
sofie andersson vad skulle jag annars  göra?

Salem al Fakir, yes han va kung. stämningen var kung.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0