Allsång.

Auuuh. igår kollade jag på Besatt en film baserad på en verklig händelse.
herregud. den var verkligen sjukt äcklig, eller hämsk. Demoner i sig osv.
Ja det var inte helt nice facktiskt. sen så somnade jag efter o ha sätt på CSI.
Idag har jag jobbat, är inte ens i närheten av klar nu heller as jobbigt.
Men får  se om jag hinner göra klart det idag, för vid fem ska jag till Allsång
med emma, Markoolio ingen sommar utan RAGGA. yääääääääääääääs.
as nice verkligen. kommer bli as skön stäming är helt hundra på det.
Imorgon är ska jag in till stan med mammi, beccis, o camilla. Tanterna
ska sitta i parken o supa o vi ska få pengar o handla. haha bra deal.
Jag ska försöka ta mig till en gata jag aldrig sett eller hört talas om heller
så får se hur det kommer gå. Dessutom är jag skit pirrig redan nu inför
skolan i höst, för igår vid elva var det mörkt ute. sjukt mörkt och det stämmer inte.
Dessutom har det gått en månad av sommarlovet nu, i typ förrgår. såå
det börjar närma sig tyvär. Men jag har en massa roliga stunder innan dess
GBG, när det nu än blir av. och massa saker. Jag längtar efter sofie,  alla mysiga
stunder med henne kom hem älskling! dessutom vill jag ha hem jocke o fredrik
för ja gvill tälta med dom, sofie ska med också. på något mysigt ställe. Taaaack.

dessutom har jag sjukt ont i magen idag.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0