boll.

Veteran cup, så fula, så klumpiga, så sköna. verkligen sköna.
KOM IGEN SUSSI, VISA DOM!! typiskt pemmis, haha. johan var lite
generad över att det gått så dåligt för dom, dom fick iaf sin tröst match mot
rimbo. Mamma var nog inte gladast iaf, nu fryser jag sjukt mycket
och min hals blev inte direkt bättre utav det här. inte mitt huvud heller.
Men jag ska iaf till sofie ikväll, mys mys mys. så jag kan nog bli på bra
humör då, eller ska bli på bra humör. yeeeeeeeeeees.
Johan kommer säkert slå ihjäl mig nu också eftersom jag inte kommer med
hem till dom ikväll, men jag överlever nog, han också. bra
bol boll boll boll boll boll fotboll. dessutom trode skit många att jag kom från
norrtälje tidning, för där stog jag med ett norrtälje tidning paraply och kameran i hand.
Jag låtsades nog lite, eftersom jag fick stå precis vid kanten o fota.

Nästa helg är det arvingarna, tagg tagg tagg.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0