det går bra nu.

Izabella, låt inte dom jävlarna ta dig!
minns du B2?

idag har jag slitit som ett djur, verkligen. och det handlar inte om att
det är jobbigt, utan mest sjukt äckligt allting. jag har nog aldrig sett
något så äckligt i mitt liv alltså så jag känner mig ritkigt stolt.
det borde jag dessutom, både mamma och kicki sa det. ah fy alltså.
jag har dessutom fått i mig bra med mat idag så min mage börjar känna
sig glad igen, as skönt. Imorgon ska jag upp tidigt, ska rensa lekplatsen
och kanske hjälpa till lite i lägenheten igen, om jag pallar det.
Nu är jag fruktansvärt sugen på en bra  film & jordgubbar så det får
det bli. dessutom läste jag precis att sofie var ledig nästan hela
veckan och det betyder att jag får tid o träffa henne, yes brabrabra.

och pengar rullar in som det ska.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0