heartbeat

Fast jag inte sett dig på så länge, tänker jag på dig ibland.
du var nånting som fastna på mig, nått som aldrig helt försvann.


Idag skulle jag ha jobbat åt min far, fixat lekparken, städat trappor,
rensat rabbater, målat och fixat lägenheten. Men något tar imot.
som en klump i magen, och det snurrar hela min värld snurrar.
och jag vet inte vad som är felet, vad som gör mig så här. stum.
Imorgon är det min födelsedag, jag vet inte om jag ser fram imot
det eller om jag helst inte vill att den ska inträffa eftersom det betyder
att då är det ett år kvar tills nästa, jag hatar det. suck.
Dessutom var det ett år sen som du skrev det där fina i din dagbok
om mig, fan vad jag älskade det sjukt mycket. tills det försvann.
jag behöver något som stänger av, något som stänger allting om
dig ute, något som får mig att släppa taget och gå vidare.
Nu ska jag ut o sola, försöka vila lite min mage behöver det, mitt
huvud behöver det, och mitt hjärta. du stal det.
sen ska nog sandra , johan och jag åka o bada, kasnke åka ut på
sjön också yeeeeeeees. skööön med stek.


jag har varit i dig once, du har varit i mig twice.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0