helt slut.

you look better from behind.               

idag har jag jobbat, eftersom pengarna börjar ta slut måste jag tjäna in lite
nya, varför måste det alltid handla om pengarsvina. jaja så är det iaf.
När mamma skulle gå in till en tant och en farbor så stog jag utanför o väntade
så hörde jag ; bella, din dotter. hon är väl allt för rar? det tycker jag verkligen iaf.
haha jag visste inte ritkgit vad jag skulle ta mig till för det lät för roligt, men det
värmde såklart också. Jag har tänkt över en massa saker som varit, saker
som jag inte riktigt vet vart jag ska placera dom, men nu vet jag och jag ska ge allt.
Jag är fortfarande as sugen på bio, och på att byta mina skor har försökt gått
in dom här hemma men det trycker verkligen, fårse om jag ska lida pin eller
byta. Ikväll är det bara jag o mamma hemma så vi ska nog köpa hämtmat
och hyra en film, fast finns inte mycket jag inte sett nu så vet inte  vad det ska
bli. på söndag kommer tydligen sofie hem nu, då måste jag träffa henne
alltså prick på söndag det är verkligen ett måste, för jag harf saknat hennes
heta kropp så mycket, så måste krama sönder henne.  Panna o carre kommer
också i veckan, då måste det bli en tjejkväll länge sen vi sågs alla fyra tillsammans
facktiskt. och sen måste jag o anna planera våran fest tillsammans om det nu blir
någon. dripp dropp, give me some energi. För jag är så jävla trött nuför tiden verkligen
alltid, jag orkar inte. ingenting, vissa tror det är något med en depprission. andra inte.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0