he's on my wall.

Jag är så jävla lycklig, det är som om någonting flugit i mig för helt plötsligt
skakar jag av glädjekickar och det är inte på samma sätt som det kunde vara
förut nej nu stiger det i min halspulsåder och mitt hjärta slår hysteriska hjärtslag.
Jag fick ett sms av dig idag, det fick mig också på topp.
igentligen stog det ingenting speciellt bara det vanliga liksom, men jag darrar alltid
när jag ser ditt namn, eller hör din röst. hjälp mig gud jag tror jag blivit galen

Idag skulle ju iaf jag o mamma haft en hemmakväll, men mamma ville hälsa på
hemma hos jonas o therese för o se jocke eftersom vi inte träffat han på två veckor
hjälp vad stor han blivit, jag nattade iaf honom och fick as mycket beröm sånt
där är ändå alltid kul eftersom alla tycks tro att jag kommer bli en as bra mamma.
sånt där är iofs bara skitsnack, eller alltså jag tror iaf inte att man kan veta något
sånt säker liksom, jag kasnke blir en krakpundare vem vet.
Vi kollade på film från tenneriffa alltså, vem var det på bandet, vem var hon som var
glad jämt? hon som sprang runt hoppade, ville synas, ville dansa, ville flörta
jo det var izabella, och hjälp va smal jag var, läskigt smal så vet inte vad som
är det bästa. hur som helst så var jag en linslus, jag älskar sånt där särskilt när både
farmor & farfar satt brevid o kollade och fia o johnny. I love my family sjukt mycket
jag märker det nu och jag ska verkligen kämpa för o vissa det för dom, för det har jag
nog aldrig gjort sådär mycket som jag önskar att jag gjort. det blir ändring.

När vi satt o käkade hos jonas o therese iaf så komme ren svart volvo upp på vägen
och eftersom det bara är dom och fia o johhny som bor där så var det ju inte tänkt att
dom skulle komma till någon annan men den vände, och lite senare körde den som
en galning runt där och nu när pappa åkte o jobbade ringde han o sa att en svart volvo
kört ner i diket vid hammargårdsbacken, så japp en ligist eller vad säger du.

Nu ska jag ta fram mitt fotoalbum och fixa en massa saker o skriva.
jag ska dessutom sätta upp ett kort på dig på min vägg. jag kommer säkert ångra det sen.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0