jävla regn

Igår var vi hos sofie, till en början skulle det bara vara sofie, caroline, anna och jag.
Men jag pratade med joakim innan, och han skulle ju åkt till edsbro til ida med Fruddie
och mats, men dom "orkade" tydligen inte.  så när vi gått från bussen i regnet hem till sofie
så är så såklart joakim kar hemma hos sofie, i grillade i regnet också haha.
sen så skulle vi åkt in ner till rimbo till sandbanken skulle vart fest där, men eftersom det
regnade trodde vi inte så mycket på den  festen, vilket jag tror stämde.
sen ringde iaf sebbe och patrik, och frågade om dom fick komma till sofie.
det fick dom, och när dom kommer in är dom inte direkt ensamma, ett helt gäng till haha.
sen så vill inte jocke gå ner till sandbanken med oss, och jag känner mig tvungen till o stanna
kvar med honom hemma, och det gjore jag nog rätt i. efter ett tag kommer iaf Fruddie också, vi
kollar på jönson ligan as bra! inte. sen så ringer sofie o säger att ALLA ska med hem till
henne igen, och jocke villl nog inte riktigt det och det blir lite  tjuvig stämning, men tillslut så
löser det sig och en hel flock strömmar in genom dörren. Dom hade hyrt film osv, och vi
dansade eller sjöng. haha sen så skulle vi se filmen, när de blivit tillräckligt mycket feeling
men ingen hängde med så vi dumpade filmen och Alla började typ dansa, jag o sofie o jocke
o fredrik o andreas, gick upp till sofie o satt o prata en massa. Veerkligen massa minnen, sen så
fick andreas signa mig lite, as snyggt. eller snarare skit fult. tex. vi är kära // adde och 50 % a 5 kr
hoho. sen så fick sofie reda på något tråkigt och blev lite surig eller mest besviken jag såg det
på henne. Men sen bestämde iaf jag sofie, joakim o fredrik oss för att gå o sova, eller sätta på
Beck- Mannen utan ansikte, efter enstund på filmen blev jag skit trött och jocke o fredrik väckte
mig hela tiden, dom är sånna. sen sa jag iaf åt fredrik o byta säng han gjorde det, gullisstjärt.
sen så vaknade jag igen av att dom höll på, men tillslut slutade dom och jag sov gott tills sigge
kom och trampade på mig, Men han gick ut sen efter att jag kollat lite surt på honom.
men vid åtta kom han tillbaka o då bärde jag upp ha ntill sofie o jocke haha. sen så kom han ner
till mig igen för jag orkade inte, men då ärmde ha nmig snarare så tack sigge.
sen så gick jag o anna upp o städade upp lite efter gårdagen, sen så skulle jag o caroline gå till
tuben så vi fixade våra grejer o jag gick upp o kramade om dom där uppe o sa hejdå.
sen så kommer Annas far, så vi får skuss ner till rimpan istället för o gå till bussen.  shysst.
Sen så sitter vi där och väntar i en halvtimme, långtråkigt yes.
Nu har jag precis hyrt en film, för pappa o resten ska på bio ikväll o jag o mor får inte följa med
eller vill inte, så vi ska se underbara älskae och köpa thai mat eller kina mat tills ikväll. mys
och imorn är det dax för IKEA, måste fixa lite små saker som behövs i mitt rum.
Jag ska nog kolla efter jackan jag vill ha också och skor. igentligen är dt tänkt att vi ska tälta en massa
folk vid vårt berg, myrberget men eftersom det ska bli regn imorn så skiter det sig så jag hoppas
på att sofie kommer hit o gör bella sällskap det behöver jag, hennes bästaste humor.
Fan vad trött jag är på regnet nu, ritkgit.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0