kyss ingen idag.

idag vaknade jag vid halv ett, men pappa säger klockan ett dessutom har han gått
runt o tjatat om det hela dagen, sånt tycker han är kul liksom. Fia o johnny o finez kom
förbi idag men då var jag för trött för o gå ner o kram om henne men dom kom igen sen.
Jag skulle igentligen ha åkt till grönan idag med sofie och mina päron o fia o johnny.
Men dom kunde inte idag och skulle ta det på fredag istället och då är sofie på gräddö
och jag har ingen lust alls o följa med in dit själv med dom så jag blev skit sur på mamma
igår när vi kom hem från allsång. sen ikväll skulle iaf pappa o johnny basta så jag
passade inez och jag tror vi sprang 20 varv runt huset och hoppade studdsmatta tjugotusen
gånge, och läste boken om grisarna fem. iaf så är det en speciell kännsla att se henne
växa upp, jag är iaf hennes gudmor och yes det är mig hon ska se upp till.
Jag bestämde med carro att vi skulle ta en promenad o ta lite kort, men det blev det kasnke
finaste platsen i rånäs på en filt. det är så sjukt mysigt att bara sitta och titta. verkligen
vi pratade om framtiden, vill inte splittras. eller det får inte hända helt enkelt, hur som
helst så patade vi om fredag okcså då i gör ett nytt försök med tältningen och förhoppningsvis
så skiner kanske solen. Vi hade tänkt o åka in till norrtälje på fredag o köpa engångsgrill
och ENGÅNGSKORV, haha. men det behövdes inte för far hade redan hemma.

När jag kom hem fick jag reda på att joce kanske inte vill tatuera mig, för att jag inte är 18.
Jag blev ritkgit besviken och sur så jag gick därifrån och nu sover inez i mitt rum.
hon fick lov haha. så jag sitter framför tv, och det är något skit program på så jag funderar på
o lägga mig o kolla på OC, jag har inte presset det på länge så känns som en bra ide.
Imorn ska jag kanske in till norrtälje, inte för att jag behöver men för o slippa jobba. sån är jag.
Iaf så vill jag ha lite kärlek nu, mer än lite. kyss mig eller skjut mig. inte idag, men imorgon.
Inez sover i mitt rum nu,

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0