snigel

idag var jag på ikea, jag hittade lite smått iaf. ganska skönt o få lite ordning på rummet
med hjälp av enstaka saker. Desssutom köpte jag tre par skor och ett par jeans.
När jag kom hem packade jag upp och sen kom sofie med bussen, yes lika skönt o se
henne varje gång när hon kom kollade vi lite på mina framkallade bilder och sen så
kollade vi på Armangeddon, tänk att man gråter lika mycket varje gång till den filmen.
Sen gick vid till affären och köpte mjölk o loka, eller om det va före filmen skit samma
sen gick vi ner till vattnet och tog lite kort, det var inte så fin himel som man alltid hoppas
på såklart men det  bllev mysbilder tills vi satt i en båt fylld med båten och när jag skulle
sätta mig välte båten åt sidan och hela sofies fötter var under ytan. haha fyfan vad jag
skrattade verkligen sjukt mycket herregud. sen gick vi iaf, och DÅ såg vi filmen.
sen så käkade vi och tog en lång promenad, nu har vi precis käkat glass
och snart ska mamma o pappa göra ost med kex o melon o räkor as gott.
sen ska vi se The omen, igentligen hostel men den är inte nerladdad än syyyynd.
Just nu sitter sofie o gör en inbakad fläta i mitt nytvättade hår späääänd för o se resultat. haha
Imorn ska sofie upp tidigt, hon ska med panna o fixa hennes ögonfransar så jag går upp
lika tidigt och åker o jobbar lite, skit bra för jag är inte ens i närheten av klar. skit.
sen är det tänkt att vi ska på Allsång, så om solen skiner på solliden är vi där. yes mys mys
allsång är verkligen en sommar upplevelse, jag rent ut sagt älskar det. sjukt fint o bra.
hoppas på att båtlåt kommer, med robban broberg. han är fan guld, right carre? han ska
 vi också se på skansen när han kommer.

image278


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0