true beliver.

Jag ställer mig hela tiden samma fråga, skämtar han?
är jag helt fel, är han helt fel, är vi helt fel? jag kanske att det är
så men jag tror ändå att kärlek kommer från något äkta även
om inte två människor upplever den tillsammans så finns det där.
men jag kanske tillomed drömmer, han kanske inte ens existerar,
inte jag heller. snälla låt mig dö en stund, för jag orkar inte längre.

Bara så länge det finns stjärnor över oss,
och bara så länge våra hjärtan klarar av o slå.


Nu ska jag snart till Fanny, vi ska ses innnan hon sticker till sunny beach.
var över ett år sen jag var där nu, och jag saknar det fan ganska mycket.
Men blir ju Thailand i höst så antar att jag få nöja mig, hur som helst
så ska vi åka in till täby, både hon och jag måste köpa lite små saker
sen ska vi nog ta en fika också. myspys. När jag kommer hem ska vi
nog till oscarssons, käka en massa kräftor och jag o becca ska ut och
cykla, shit va hurtiga vi kommer vara den här veckan. det är bra för vår tävling.
lite. nu måste jag äta frukost känns som det var några dagar sen sist.


break the silence darling, before i  go.


Kommentarer
Postat av: Anna

det är helt ok med han nu, tackochlov!
skulle vi kunna få låna den?(a)

2007-07-30 @ 17:44:17
URL: http://paanna.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0