underbara älskade

Jag kollade på underbara älskade för en stund sen, den var mest rörande.

Jag hatar sånna där filmer samtidigt som jag älskar dom det är tungt.

Men iaf så kommer väl snart pappa hem från bion, då ska han fixa

min lampa som jag väntat några månader på nu, sen ska jag fixa

all tvätt ursch, sen måste jag nästan sova ska upp tidigt till IKEA imorn

och sen kommer sofie, så jag måste vara piggilin. Caroline berättade

precis att vädret skulle bli bättre imorn vilket gör att det kasnke bli tältning

vid myrberget ändå, vilket känns nice. För jag har varit så jäkla taggad

inför det, skönt skönt. sen på tisdag är det tänkt att vi ska på allsång

också, vilket jag hoppas på. sen ska jag o sofie på grönan i veckan också.

myyyyyyyyyyyspys hela veckan. yes nu lever jag igen.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0