ascoolt tidsfördriv.

goodbye.

igår tog allting slut. ursch jag finner verkligen inte ord till mina kännslor just nu.
Allting känns så sjukt, på måndag är det skola igen. då är det  samma klassrum
samma underbara pia samm underbara klass. Men nej så är det inte, det är
sommarlov och det är slut föralltid. Jag åkte till emma vid halv tio igår och vii drog
direkt ner till rimpan där vi skulle träffas hela klassen. Det är sjuk bra stämning finimang
stämning verkligen, underbart. ALLA är skit glada vi hoppar och sjunger för fulla muggar.
När vi kommer till kyrkan fasterna vår. så ÄR MAN sjukt glad, tårarna rinner.
Alla är glada och alla nior är där, jag var skit nervös fick massa tårar och darrade jag vet
inte varför igentligen men så var det. Ritva sa till mig att allting skulle gå bra.
jag litade nog på henne lite. Jag gick in först i kyrkan från våran klass vilket betydde att
jag skulle hämta betyget sist av alla klasser och min egen. pirrigt. haha.
När det var dax för betyg så var jag skit nervös, när anna åhman gått upp o hämtat sitt så
säger Rektorn - nu var vi klara med betygutdeliningen typ. Där satt jag haha och hade inte
fått mina betyg. Anna Åhman hade dom i sin hand och gav dom till mig Pia ryckte dom ur min
hand fort och sprang nästan fram till Altaret igen. sen ropades jag upp & fick typ miljontals applåder
så haha det kändes ganska nöjt ändå. Men piiiiiiinsamt, inte för mig utan för dom haha.
sen skulle vi ut, massa massa massa foton och massa massa kramar. Johan kom fram o
kramade mig hihi han är söööööt. sen  var dax o åka ner till rimbo igen o skrika ännu mera.
ALLA var på G ritkigt på g och vi sjöng o vi skrek herregud ja. Vi var först, så alla åkte efter oss.
in på rimbo station det var stämning fin stämning. vid skolan var det dax för sista farvälet.
det gjorde så jävla ont på alla möjliga sätt. det var tårar. sen åkte jag hem med kärran igen med emma
och hennes bror joel. han tyckte det va pinsamt haha. sen så skulle vi till Anna o grilla på kvällen
sen fest, avslutningsfest. Vi drog ner till sandbanken skit värdelöst till en början sen blev det roligare
när det kom en massa folk dit. Anna haha fyfan, fyllis. herremingud. åååååååååhman åhhh
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH BEEEEEEEEEEELLLLLLA ohmygasch!!
herregud hon var cute. BELLA JAG HAR ALLTID VELAT PUSSA DIG. PUSS? PUSS? PUSS?
javissst. matilda också ja det va nice. och henke i vår klass, stackarn jävla kåtis. ursch det va hemskt.
han va nästan läskig, stackars mig o stackars sara. sen var det hejdå igen.
Jalle lovade mig efter balen att vi skulle laga mat tillsammans, hoppas han minns det idag haha.

Nej jag kommer aldrig glömma niofyra.
jag kommer aldrig glömma långsjöskolan
jag kommer aldrig glömma alla speciella personer jag lärt känna där.
och jag kommer inte glömma att det var där mitt liv började.
taaaaaaaaaaaaaaack kära år.


image127


tvinga mig inte att gråta.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0